Skincare stash + mini declutter

Een tijdje terug heb ik alle producten met salicyl zuur en hyaluron zuur al weggegeven of verkocht. Toch bleef er nog een aardige stash over zoals je ziet.Producten die ik heb gekregen, een aantal back ups die ik zelf kocht en dingen uit beautyboxen. Ik besloot alles bij elkaar te leggen, het uit te zoeken en opnieuw in te delen. Aangezien ik pas alles nog heb uitgezocht gaat er niet veel weg maar er zijn vast nog wel wat dingen die de prullenbak in gaan.

foto van Engelina Graepler.


Yves Rocher vind ik een van de fijnste merken qua skincare en dan vooral de blauwe lijn. Hiervan heb ik een reiniging water, een aantal back ups van mijn favoriete facewash, en een dagcrème.  Deze zijn nog allemaal goed dus ik hou deze.

Alle mini producten en oogcremetjes hou ik ook.
Deze stop ik in een apart bakje zodat ik ze er vaker bij pak.

Verder heb ik nog wat losse maskertjes. Op die van Essence na hou ik ook deze allemaal. De tubes met maskertjes er in hou ik ook.

Dan heb ik van de Action nog een black head melt toner en een moisturizer. Het bijbehorende masker gebruik ik niet , dus ik twijfel of ik deze wel hou, voor nu gaan ze terug de stash in. 

Dit cooling masker en de abrikozen pitten scrub gaan helaas de prullenbak in. Deze zijn over datum en alhoewel ze nog goed ruiken doe ik ze toch weg. Ze zijn ook bijna leeg overigens.

Dan heb ik nog een toner en een scrub van Naobay, deze zaten in een beautybox en bevallen prima. 

foto van Engelina Graepler.

Uiteindelijk belandden deze tubes van Yves Rocher de prullenbak in en ga ik het masker van Essence weg geven.
Wie heeft er interesse en woont in Nederland? Dan stuur ik hem je toe.
Verder vond ik nog 2 tubes handgel die verdwaald waren die ook de prullenbak in gingen. Opgeruimd staat netjes!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !