FOTD : Let the golden sun out

Zo, dat is een hele tijd geleden dat ik een face of the day artikel maakte. De laatste tijd draag ik eigenlijk heel weinig make-up of alleen een mascara en felle lipstick. Helemaal geen ramp natuurlijk aangezien er genoeg andere artikelen te schrijven zijn. Vandaag had ik wel weer eens zin in een oogschaduwtje en bronzer. 

- Ja ik ben me er van bewust dat mijn huid niet optimaal is momenteel, maar juist daarom ga ik er geen concealer of poeder over heen gooien.


foto van Engelina Graepler.


Mascara- Catrice
Oogschaduw palette - Essence sunset ( niet meer te koop)
Bronzer - Catrice
Blush/Higlight - I heart make-up palette pink white
Brows- zwart oogpotlood Action
oogpotlood- zelfde als bovenstaande
Primer-  Essence you better work




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !