Opgemaakt # week 20 # Mei 2018

Mijn excuses, dit artikel hoorde vorige week vrijdag al online te komen maar vanwege griep is het een week uitgesteld. Het artikel van vandaag komt morgen online.


foto van Engelina Graepler.

Dit is mijn favoriete gezicht crème van Yves Rocher. Gelukkig heb ik een back up. Deze is ook alweer in gebruik.


foto van Engelina Graepler.

Er ging een flamingo douchegel op van FA. Deze rook lekker en werkte prima.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook twee face masks op.  Fijne producten en ook hier heb ik er nog een aantal van liggen.

foto van Engelina Graepler.

Van Yves Rocher maakte ik ook een face scrub op.

foto van Engelina Graepler.

Verder ging er nog een Alien waxxie op.
De foto daarvan is verdwenen.
De eyepads van Action blijven favoriet.

foto van Engelina Graepler.

En deze Etos handzeep werkte ook prima.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een lekkere geur kaars van de Acion.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !