Review : Cien Lemon & Lemonbalm foam cleanser.


Deze 3 in 1 foam van Cien kocht ik bij de Lidl.
Voor 1,99 wilde ik dit wel uitproberen ook al ben ik verknocht aan mijn gel cleanser van Yves Rocher.

foto van Engelina Graepler.


De verpakking ziet er simpel uit en bevat 150 ml.
Bij de ingredienten lijst zie ik niks raars behalve dat er lactic acid in zit. Ik heb lactose intolerantie dus ik was heel erg benieuwt hoe mijn huid hier op reageerde, en hoe mijn lichaam hier op reageerde.

foto van Engelina Graepler.

De foam zou je huid moeten reinigen, zacht moeten maken en vitaliseren.  Hij ruikt echt enorm naar citroen uiteraard en daar moet je wel van houden. 

foto van Engelina Graepler.

Make-up reinigt hij prima eigenlijk, en hij laat mijn huid ook zacht aanvoelen.  Echter merk ik na een aantal uren wel dat mijn gezicht vanbinnen zeg maar wat dik aanvoelt en ook wat pijnlijk. Ik weet niet of dit komt door de lactic acid of de citric acid? Ik weet het niet want ik heb het niet elke keer als ik dit gebruik.  Lastig! 

foto van Engelina Graepler.

Het product zelf is echter prima, werkt goed , is zijn geld zeker waard en ik vind hem ook nog eens lekker fris ruiken.
Mocht je hem nog willen kopen moet je wel snel zijn, hij is namelijk limited edition.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !