Eerste indruk : I heart make-up lipsticks . ( mermaid & dragonheart )


Tijdens de sale bij Kruidvat, kocht ik deze lipsticks.

Ze zijn stuk voor stuk prachtig en hebben een leuk patroontje. Ik kocht een paarse matte, rode matte en een nude matte.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Ik laat je enkele foto's en swatches zien en wat ik er van vind. De houdbaarheid heb ik niet getest.

foto van Engelina Graepler.

De lipsticks hebben een leuk patroontje en een vanille achtig of fruit achtige geur. De kleuren zijn divers en ik ben ook erg benieuwt hoe ze aanbrengen. De nude kleurige en de paarse zijn matte, de rode is shiny.

foto van Engelina Graepler.


Normaal houdt ik niet van rode lipstick omdat het me erg flets maakt maar Flame flatteert mijn huidskleur wel.
De formule is romig, maar niet te romig en brengt gemakkelijk aan. Dit is een van de weinige rode lipsticks die fool-proof is. Hij voelt ook fijn aan op de lippen en heeft een licht fruitige geur. 


foto van Engelina Graepler.


Mythical tale is een mooie paarse kleur die nagenoeg geurloos is.  Ik hou van koele kleuren en deze heb ik dan ook al meerdere keren gedragen. Hij brengt iets stroever aan dan de rode versie maar dit is gebruikelijk bij matte lipsticks. Van deze kan ik zeggen dat hij een houdbaarheid heeft van ongeveer 5 uur als je enkel een drankje nuttigt.

foto van Engelina Graepler.


Beach Babe is een mooie nude kleur met een roze ondertoon . Hij ruikt naar vanille en ook hiervan is de formule lekker romig. Toch is het met deze kleur erg lastig om de lipstick egaal aan te brengen en onregelmatig heden van de lippen vallen extra op. Toch vind ik dit een mooi kleurtje en zal ik hem zeker wel gaan dragen. Misschien met een lipliner in dezelfde kleur er onder?


De lipsticks zijn budgetproof en zien er leuk uit. De verpakking is stevig en de producten zijn van prima kwaliteit. Het zijn wel limited editions dus wees er snel bij.
Er zijn 9 soorten.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !