Review: Essence - Adventure Awaits 01 my happy place jumbo bronzer


Yes ! Essence heeft een nieuwe bronzer uitgebracht.  Essence is eigenlijk het enige merk dat bronzers heeft die er niet oranje uitzien op mijn gezicht en aangezien die van vorig jaar zomer echt bijna op is, kocht ik een nieuwe .
Het is een limited edition duo jumbo bronzer met een leuk printje. 


foto van Engelina Graepler.


''Adventure awaits'' heet de nieuwe lijn en ik koos voor de donkere bronzer aangezien ik voor mijn doen aardig ''tanned'' ben en de lichtere versie iets te assig zou zijn.



De kleur heet 01 my happy place en is licht geparfumeerd.
Er zit echter geen salicylate in dit product dus ik krijg er geen uitslag of een andere reactie van.  

foto van Engelina Graepler.

Hieronder zie je een foto van mijn wang zonder product, en met product.  De dekking is medium en dat is precies wat ik wil en de kleur is mooi te blenden.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.
De kleur lijkt op de foto best subtiel, maar in real life krijg je er net een fijnere sun kissed look van zonder er uit te zien als een in de zelfbruiner gevallen clown.
Ik ben erg tevreden over deze bronzer en zal hem dan ook nog vaak gaan gebruiken . Je betaalt er 4,59 voor bij het Kruidvat of Trekpleister en dit is een mooie prijs voor een jumbo bronzer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !