Review : Jijnju green tea face mask anti oxidant .


Zoals beloofd, weer een review van een Jiinju maskertje. Deze zijn te koop voor 2,99 bij het Kruidvat. 

foto van Engelina Graepler.


Ditmaal is het een crème maskertje in een goed afgesloten bakje. Het duurde even voordat het lipje loskwam.
De verpakking zelf ziet er schattig uit en de hoeveelheid was genoeg geweest voor 2 keer mits het bakje afgesloten had kunnen worden.Dus ik pleurde het goedje gewoon in 1 keer op mijn gezicht. 

foto van Engelina Graepler.

Het is dik spul, ik raad je aan het met een kwast uit te smeren en het ruikt lekker naar groene  thee.
Het masker droogt niet op.
Het is de bedoeling dat je het na ongeveer een kwartier met lauw warm water van je gezicht afspoelt en dat doe ik dan ook.
foto van Engelina Graepler.

Mijn gezicht voelt fris aan, maar niet zacht en verder ook niet glowy. Hij doet niet echt wat voor mijn huid.
Vind ik het 3 euro waard? Nee, niet echt eigenlijk.

Reacties

Maaike zei…
Deze heb ik zelf ook. Ik moet het nog gebruiken. Jammer dat ie niet echt wat doet.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !