Review : L'oreal crazy fuchsia lipstick


Na het gebruiken van de burgundy en hot pink wash out producten van L'oreal werd mijn haar blauw/groen achtig.
Ter coulance stuurden ze mij een product pakketje toe waar onder andere deze lipstick in zat.  Shout out naar de L'oreal klantenservice voor het snelle reageren en oplossen van mijn klacht!  Nadat ik deze lipstick een aantal keer gedragen heb en er zeer positief over ben besloot ik om er een review over te schrijven :) Spread the positivity right?




Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op


Ik koos voor de kleur Crazy fuchsia omdat ik dol ben op felle kleuren. De lipstick zit in een prachtige gouden huls die zeker opvalt in je collectie. Het kleur nummer staat op de boven kant en in kleur op de onderkant zodat je hem gemakkelijk terug vind. De lipstick heeft de herkenbare lipstick geur die alle lipsticks van dit merk hebben en ik hou er wel van. De lipstick is romig,brengt gemakkelijk aan en heeft een satin finish waar ik dol op ben. De dekking is super en het product voelt prettig aan op mijn lippen. Het is een fantastisch barbie roze kleurtje dat ook nog eens matcht met mijn huidige haar kleur .


foto van Engelina Graepler.

  Hij kost rond de 12 euro bij de drogist wat een goede prijs is voor een goed dekkende lipstick die ongeveer 5 uur blijft zitten als je enkele drankjes doet. Hij geeft wel af, maar je bent niet meteen je hele lipstick kwijt als je een glaasje cola drinkt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !