NOTD: Essence - Rockablue

Afgelopen week heb ik mijn nagellak collectie eens flink uitgezocht/uitgedund. Ik heb dan ook een half jaar niks meer gekocht op twee stuks na van Essence welke ik met punten van het Kruidvat kon aanschaffen. Dit lakje zat dan ook alweer een maandje in mijn collectie maar ik had er nog niks mee gedaan omdat mijn nagels niet al te mooi zijn op het moment. Ondanks dit gegeven feit was het tijd om dit prachtige kleurtje te testen. 

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

De verpakking is leuk,vrolijk en apart.
De kleur is grijs blauw en heeft een normale finish.
Met een enkel laagje dekt hij goed ( zoals op de foto) een tweede laagje zou extra dekkend zijn. Het lakje kost 1,69 wat ik een prima prijs vind voor de kwaliteit. Nagellak van Essence blijft meestal 2 dagen zitten zonder base en topcoat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !