Opgemaakt # Week 27/28 # Juli 2018 Veel douche producten


Ik heb weer een opgemaakt artikel voor jullie.


foto van Engelina Graepler.


Niet vaak laat ik wasmiddel zien in dit soort artikelen maar deze van Zwitsal roken wel erg lekker! En aangezien de wasverzachter slechts 1 euro was, heb ik nog een back up staan van deze. 

foto van Engelina Graepler.

Deze douchegel van Axe is eigenlijk bedoeld voor mannen maar de geur is heerlijk, en deze bevat geen stoffen waar ik allergisch voor ben . Of ik hem opnieuw zou kopen? Voorlopig niet omdat ik nog genoeg heb staan.

foto van Engelina Graepler.

Dit haarmasker van het Kruidvat is fantastisch en een grote redding voor elk haar. Je droge manen zijn als sneeuw bij de zon verdwenen en je krijgt er heerlijk geurende glanzende lokken voor terug. Willen jullie hier een aparte review over? laat maar weten.

foto van Engelina Graepler.

Ook van Kruidvat, deze showeroil. Lekkere geur, zacht voor de huid en zuinig in gebruik omdat de olie veranderd in een zacht schuim.

foto van Engelina Graepler.

Nog een showerproduct ! Ik gebruikte er een aantal door elkaar en nu zijn ze op, vandaar zo veel.
Deze showermousse van Treacle moon : Fijne substantie, zuinig in gebruik, mijn huid voelt heerlijk zacht maar de geur was verschrikkelijk. Vieze zure geur. Ik gebruikte deze uiteindelijk als scheerschuim.

foto van Engelina Graepler.
Van Elvive konden deze shampoo en conditioner niet in het rijtje ontbreken natuurlijk. Blijven favoriet en mijn laatste back ups staan alweer in de badkamer. Deze koop ik eigenlijk alleen in de aanbieding omdat ik 4,15 per fles een beetje duur vind voor een fles die maar 2 weken mee gaat.
Er zit namelijk niet veel in de fles, en ik was mijn haar iedere dag.

foto van Engelina Graepler.

En er ging een head and shoulders shampoo op, spreekt voor zich.

foto van Engelina Graepler.

Nog een douchegel, eentje die vegan is.
De geur is niet zo denderend, de werking wel dus een andere variant zou ik zeker kopen in de toekomst.

foto van Engelina Graepler.


En als laatste wattenschijfjes.  Ik blijf die van het Kruidvat toch fijner vinden.foto van Engelina Graepler.

Reacties

Maaike zei…
Leuke producten :-) Die zwitsal wasmiddel is zo fijn! Wist je dat je je haar eigenlijk beter niet elke dag kunt wassen?
Engelina zei…
Ja dat weet ik maar dat werkt niet bij mij, ik heb krul haar en dat moet getemd worden.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !