NOTD : Essence - Pumpkin Spice

Al een tijdje sla ik het nagellak schap over bij Essence.

Eigenlijk, heb ik al ruim een half jaar geen nagellak gekocht en NOTD's zijn dit jaar nauwelijks online gekomen. Ik was druk met andere rubrieken, verhuizen en ik had eigenlijk al zo veel kleuren dat ik ook niks interessants meer voorbij zag komen en lakte mijn nagels niet eens meer, totdat ik van de week bij het Kruidvat was en dit leuke herfst kleurtje genaamd Pumpkin Spice zag liggen.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Deze ging mee en ik kon niet wachten om hem uit te proberen. Ik ben normaal gesproken namelijk dol op nagellak!
Het is een prachtige warme rode tint, echt een herfst kleurtje en doet haar naam zeker recht. Het kwastje is fijn in gebruik en met slechts een enkele strook kon ik mijn hele nagel lakken. Hij lakt daardoor vrijwel streeploos en de dekking is ook nog eens geweldig. Hij droogt ook nog eens super snel. Volgens mij heeft Essence haar formule verbeterd want dit komt niet vaak voor . Of heb ik gewoon geluk met dit specifieke nieuwe lakje? Enfin, ik ben er tevreden over en dit lakje komt op de plank in plaats van in de kast te staan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !