Opgemaakt #week 34 # augustus 2018


Ook deze week maakte ik weer producten op.


Deze deo van Balea is een limited edition van enkele jaren terug. Helaas was dit mijn laatste fles. Hij rook naar mojito.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ook maakte ik een douchegel op van Balea. Een heerlijke geur waar ik gelukkig nog wel een back up van heb.

Afbeelding kan het volgende bevatten: binnen

Er ging ook een haar olie op. Deze koop ik steeds opnieuw als hij in de aanbieding is.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken


En er ging een anti-roos shampoo op van Elkos.
Ook deze heb ik opnieuw gekocht. Hij is fijn ter preventie van roos en zacht voor je haren.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Als laatste ging er een babyskin op van Maybelline.
Ook deze heb ik opnieuw aangeschaft.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Een opgemaakt artikel vol met favorieten dus !
Wat heb jij als laatste opgemaakt?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !