Review: Nieuwe Max&More Action make-up. : Lipbalms


Eens in de zoveel tijd neemt de Action haar eigen make-up merk Max&More op de schop en komen er nieuwe producten, nieuwe kleuren of worden bestaande producten verbeterd. De prijsjes zijn laag, en de prijs kwaliteit verhouding is meestal meer dan prima. Ik kocht een chubby stick setje, een lipstick setje en een concealer palette.

foto van Engelina Graepler.




De prijzen : 

 chubbysticks per 2  1,44
lipsticks per 2       0,89
concealer palette 0,99 

Heerlijke lage prijsjes dus!
Vandaag laat ik de lipbalms zien.

Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up

De chubby sticks zijn heerlijk romig en ook deze kleuren matchen weer. Er zit geen geur aan deze sticks maar wel een subtiele kleur. Er staat op dat het een lipbalsem is en deze verzorgen mijn lippen inderdaad. Hij blijft ongeveer 3 uur zitten wat ik voor een lipbalsem redelijk lang vind.
Ik ben fan in ieder geval !

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en close-up

De donkere lipbalm is verzorgend en heeft een mooie tint.
De lichte is ook verzorgend maar velletjes en andere oneffen heden vallen wel extra op.

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en close-up

Ik vind het in ieder geval fijne producten en ik zou er zeker nog wat andere kleurtjes van willen hebben.

Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up

Reacties

Maaike zei…
Mooie kleurtjes :-) Vooral de donkere vind ik erg leuk!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !