What the F(ood) : Food2Smile twister lolly's sinaasappel/ananas


Aangezien ik bijna altijd suikervrij eet, en daardoor lastig snoep kan vinden , was ik op zoek naar een lolly.
Food2smile lolly's zouden moeten bijdragen aan een sterk gebit en zijn suiker en lactose vrij. Ze zitten in een vrolijke doorzichtige verpakking en zijn in 2 smaken verkrijgbaar, deze sinaasappel/ananas variant en met frambozen smaak.

foto van Engelina Graepler.




Ik was erg nieuwsgierig of hij wel lekker zou zijn.
En shit zeg, wat is dit smerig! De lolly is erg bitter en smaakt ''chemisch''.  Ik kan er geen sinaas appel of ananas uithalen en vind hem zelfs zo vies dat ik hem niet eens verder op eet. De lolly bevat natuurlijke smaak en kleur stoffen maar dit is gewoon niet te doen. Behalve natuurlijk,suikervrij & lactose vrij zijn ze namelijk ook vrijwel smaakloos, behalve die bittere nasmaak.
Voor 2,29 heb je 6 stuks, en dat geld kun je beter uitgeven aan een ijsje of zo. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !