What The F(ood) : Schär glutenvrij & wheat vrije chocolade muffin.


Ik ben iemand die het altijd leuk vind om nieuwe dingen te proberen.Dit kunnen gezonde en ongezonde dingen zijn, zo lang er maar weinig suiker in zit. Deze gluten en wheat vrije muffin is zo'n product. De muffin van het merk Schär

weegt 65 gram en bevat 11 gram suiker. Het is geen super gezond product maar wel heel fijn als je allergieën hebt..

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten


De muffin zit in een papiertje en ziet er op het oog goed uit.  Maar.. zodra ik een hap neem merk ik dat de muffin gortdroog is. Vooral bij een houdbare muffin verwacht ik dat hij een beetje moist is en dit is een dus een groot kritiekpunt.   Maar goed, we gaan verder met de smaak.

Afbeelding kan het volgende bevatten: toetje en eten


 De smaak is prima, niet de chocolade smaak die je gewend ben van een dikke muffin maar wel gewoon lekker. De chocolate chips zitten royaal verdeeld in deze muffin en dat krijgt sowieso plus punten. 

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Qua voedingswaarden, en algemene smaak belevenis vind ik het hem echter niet waard om vaker aan te schaffen. Voor 1,19 is hij niet duur en als jij iemand op bezoek krijgt met allergieën is dit wel een fijn alternatief om te hebben. Doe er dan wel iets van slagroom bij zodat hij minder droog is.

Ze zijn onder andere te koop bij Albert Heijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !