Unboxing ! : Action bath & body Advent Kalender


De Action is er vroeg bij dit jaar, en lanceert haar eerste ''bath & body''  advent kalender. Natuurlijk moest ik deze kalender hebben toen ik zag dat in geen enkel product Salicyl zuur zat en sleepte ik dit gevaarte mee naar huis.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Er zitten dus 24 producten in deze kalender die overigens best luxe oogt en op de achterkant van de verpakking staan de producten inclusief ingrediënten lijst.

Ik laat jullie vandaag de inhoud zien. Wil je dat het een verassing blijft? Lees dan niet verder want ik open alle vakjes. De geuren zijn als volgt:

Rood  - kokos
zwart/goud - warme musk geur
roze - heerlijk zomers, citrus en zoet.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Mijn eerste indruk :  Wat een goed gevulde en veelzijdige kalender! Maar wel opmerkelijk dat ze er ook producten in hebben gedaan uit de zomer limited edition lijn. Ik ben dol op de geur maar dat is niet bepaald kerst-achtig.
Hieronder laat ik de producten per groep categorie zien.
Alleen de mini bodymist en de lipgloss staan niet op deze foto's. Hierboven zijn deze wel te zien.


3 soorten bodycream/bodylotion

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


2 soorten shampoo

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.



3 soorten douchegel

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.



Een dagcrème en facewash

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


2 body scrubs

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


2 handcremes en een voetcrème 


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Een bath fizzer en een voeten bruis bal 

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten



En een vijl,teen spreider en douchepuff


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !