Review : Treets Shower Jelly Raspberry


Treets is een merk dat sinds kort te koop is bij Etos.  Je kunt het vergelijken met producten van Lush in een goedkopere uitvoering. Ze hebben ''kneed zeep''  zeepjes in leuke vormen, bruisballen en dus ook deze shower jellies.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Van Wat Maakt Je Mooi heb ik ze al geprobeerd maar nog nooit van een ander merk.  




Ik kocht de geur Raspberry. De jelly zit in een plastic potje die er prima uit ziet. Het is de bedoeling dat je de jelly in zijn geheel uit het potje haalt nat maakt en over je huid of een spons wrijft.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

 Ik merkte echter al snel dat het wel een heel vaste substantie is en dat je er niet gemakkelijk een stukje van af kunt breken waardoor ik besloot hem als handzeep te gaan gebruiken. De geur vind ik een beetje zurig, meer citrus dan framboos en het product schuimt niet.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Ik vind het daardoor een prima product om als handzeep te gebruiken maar onder de douche heb ik liever iets dat wel schuimt.  Voor 2,99 heb je zo'n schattig potje.

Reacties

Wat geinig, vooral voor die prijs!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !