Opgemaakt # Week 48/49/ # November 2018


Ik maakte weer wat op !


Als eerste een handzeep van de Lidl, deze stond in de keuken en was prima. 
Dan een handzeep van de Action die heerlijk rook, deze stond in de badkamer en was erg fijn.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte vervolgens een douchegel op van Balea met pruimen en witte bloesem geur. Wat ben ik blij dat ik nog 7 flessen op voorraad heb! Ik gaf er ook meteen eentje aan mijn moeder.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Er ging ook een mini  conditioner op van Balea. Ik kocht mini's omdat ik van de andere geur al 5 flessen had gekocht en ik ze eerst wilde uitproberen.
Op zich zijn het prima producten maar ze zijn niet beter dan de cocos wasser versie die ik al in full size heb.

Afbeelding kan het volgende bevatten: buiten

Ook maakte ik weer de wel bekende eye pads van botanical choice op.

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen

En ging er ook weer een dove cucumber deo doorheen.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Van Yves Rocher een grotere fles van de reiniging gel.
Alleen is de formule hiervan volgens mij anders dan van de tubes. Deze koop ik dan ook niet opnieuw. Gelukkig heb ik nog 5 tubes op voorraad.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit maskertje was wat minder geschikt voor mijn gevoelige huid, deze zou ik niet opnieuw kopen.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze dagcreme is prima, alleen wissel ik voor mijn blog zo vaak af met skin care dat ik wacht met opnieuw aanschaffen van dit product.

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen

Dit masker van de Action is uitgedroogd. Weg ermee.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

De wenkbrauw producten zijn viezig geworden.
Ook deze gaan de prullenbak in.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit product kocht ik een keer bij de Wibra, deze zou je wimpers sneller moeten laten groeien. Het werkt echt. Op een gegeven moment ben ik er zelfs mee gestopt omdat mijn wimpers mijn bril begonnen te raken zodra ik mascara op deed.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !