Opgemaakt # Week 51/52/53 # December 2018

Het aller laatste opgemaakt artikel ! 

Als eerste maakte ik deze maskertjes op.
Die met de glitter gebruik ik niet meer weer, de glitters zijn scherp.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Er gingen ook wattenschijfjes op.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

De scrub van Yves Rocher ging ook leeg, deze koop ik altijd op nieuw.  Yves Rocher weet dit, want als verjaardag geschenk kreeg ik alweer een nieuwe van hen.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze unicorn douchegel rook heerlijk, helaas ben ik bijna door mijn voorraadje heen en is deze niet meer te koop.
Al vind ik de dromenvanger versie van Balea een goede vervanger.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ik maakte mijn geliefde shampoo op, ik heb alweer een nieuwe variant er op staan.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte ook weer eye pads op.


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Een mini conditioner van Etos !


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Er ging ook en blikje multi purpose van Balea op, ik heb nog andere geuren op voorraad gelukkig.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En als laatste BeBe reiniging doekjes, gebruik voor swatches. Verder vind ik dit soort doekjes nergens goed voor.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !