Unboxing gewonnen kerstpakket / liefsvancarolien.

Carolien, van liefscarolien had voor de feestdagen hele leuke kerstpakketten samengesteld welke je kon winnen door middel van een winactie.
Ik deed mee voor het DIY pakket en was 1 van de gelukkigen die een pakket mocht ontvangen. Het leek me leuk om deze te unboxen op mijn eigen blog.


Allereerste, Dankjewel Carolien !
De doos en cadeautjes zijn ontzettend leuk ingepakt.
Je hebt er zo veel aandacht aan besteed en dat vind ik tof.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Hieronder zie je de inhoud !


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.




Tissue papier! In hele leuke kleurtjes. Deze heb ik al gebruikt zelfs. Het kwam goed van pas bij het inpakken van kerst cadeautjes voor mijn zusjes en mijn vader.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Hetzelfde geld voor deze leuke stift-pennen.
Ze kwamen goed van pas bij het beschrijven van zwarte labels.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze stickers gingen ook meteen in gebruik.
Hoe schattig zijn deze!
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik zocht eigenlijk nog een pennen bakje, want mijn pennen en stiften zwerven altijd maar los in een lade, dit keramieken bakje van Diana Leeflang is hiervoor de perfecte oplossing.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ook het washi tape wat in dit pakket zat gebruikte ik meteen. Perfect om mokken mee te decoreren. Of om cadeautjes mee dicht te plakken.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Super handig deze planner! Hoef ik die ook niet meer aan te schaffen.
Ik vind dit soort planners handig om boodschappen lijstjes in te maken, of om blog ideeën op te schrijven.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Nog meer stickers, ook deze gebruikte ik voor een kerstcadeautje.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Een schattig stempelsetje!
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze hanger ging meteen in de mini kerst stal die ik had gemaakt voor kerst. De paperclip komt uit de webshop van Carolien zelf. Hoe cute.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Met dit item ben ik wel heel blij.  Heel toevallig zocht ik zo´n mandje in deze kleur, maar waren ze overal uitverkocht in het centrum.  Hoe tof is het dan dat er zo´n mandje in het pakket zit. Na enige research kwam ik er achter dat Carolien deze zelf maakt en ook verkoopt in haar webshop.
Ik gebruik hem in de badkamer om er maskertjes,testers en oogcrèmes en zo in te doen. 

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Je kunt nooit genoeg sticky notes hebben.
Voor op de koelkast bijvoorbeeld, of om een afspraak op te schrijven. Of als boekenlegger zodat je niet vergeet waar je gebleven bent.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Vaak raak ik pennen kwijt, maar deze leuke pen met diamant is niet over het hoofd te zien.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit pakketje vond ik onderin de doos en pakte ik als laatste uit.  Een heel leuke kit met een mini bullet journal, pen,potloden,washitape, puntenslijper & gum.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Wow Carolien !  Je hebt er echt werk gemaakt en wat een boel cadeautjes. Het was een feest om uit te pakken en aan de slag te gaan met mijn eigen kerstcadeautjes voor anderen hiermee. Dankjewel :D

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !