Action shoplog Januari # 2019

Ik was weer eens bij de Action ! Waar ik er eerder wekelijks kwam kom ik er nu nog maar eens per maand. Dit keer geen beauty items want zo'n beetje alle schappen waren leeg!

Ik zocht al een tijdje naar een nieuwe deurmat, aangezien die van Halloween nog steeds voor de deur lag en menig mens liet schrikken ;) Ik ging voor deze simpele zachte mat met anti slip.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Ik had ook wat nieuwe glazen nodig ! 


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Hoe leuk is dit kussentje? Past perfect bij mijn rode bank.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik kocht ook plastic bakjes, daarvan kun je er nooit genoeg hebben en ze verdwijnen regelmatig.

Ook kocht ik een vierkante koelkast bak.
Hier passen blikjes drinken in, en liggen ze niet los in de koelkast.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Vorken, valt niks over te zegen.
Hetzelfde geld voor de keukenmesjes.



Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Tissues zijn ook erg handig in dit jaargetijde.

Afbeelding kan het volgende bevatten: strepen
Ik zocht al een tijdje naar placemats. Ik woon hier nu zo'n 8 maanden en had nog steeds geen nieuwe gevonden.
Deze met marble print waren super goedkoop.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Ook kocht ik een geur kaars.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En hoe schattig zijn deze sokken!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik eet voornamelijk suikervrij, maar in normale porties ( 30 gram) valt het nog aardig mee hoeveel suiker hier in zit.
Deze choco rozijnen gingen dus ook mee.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ook vond ik nog een leuk bord.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En deze sukkel zit met een gekneusde duim en voet, dus verband is altijd handig. De EHBO afdeling was erg schaars dus binnenkort sla ik meer in bij het Kruidvat ofzo.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Een setje theedoeken is nooit weg.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dit was het alweer ! Een erg degelijke shoplog ;)
Ik was hier in totaal ongeveer 20 euro voor kwijt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !