Cadeau idee Harry Potter Fan ! ( Ravenclaw editie )

Het leek me leuk om weer eens een cadeau idee met jullie te delen. Er was geen speciale gelegenheid maar ik weet dat mijn mede Harry Potter fan, mijn zusje dit cadeau mandje zeker wel kan waarderen, vooral in ''Ravenclaw'' thema.  Ik kocht items via Aliexpress, HEMA, Action en het armbandje in de huis kleuren maakte ik zelf.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Wat zit er in ?


Harry potter sokken in de Ravenclaw kleuren.
Een ''prefect'' pin.
Geluks koekjes
Trein kaart
Hogwarts brief
Deathly hollows ketting
Een mok welke ik zelf versierde.
Een ''dumbledore'' chocolaatje
Gehaakt armbandje
En een I love Dobby Sticker.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik ben benieuwt wat ze er van vind.



Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !