Declutter deel 2 # Januari 2019


Ik denk eigenlijk altijd na als ik iets koop, zodat het geen miskoop is en dat ik niks hoef weg te gooien. Maar soms koop of krijg je producten welke gewoon echt niet voor jou werken. En dan is het fijn om deze spullen weg te geven of gooien in plaats van ze te laten verstoffen in je lades.

Ik vond ik nog een aantal haar producten en wat ander verzorging spul. Shampoo, conditioner,deodorant en een blond shampoo. 


Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Zo kwam ik nog oude oogschaduw paletjes tegen, welke nog prima bruikbaar zijn, maar ik heb betere kwaliteit inmiddels. Dus deze geef ik weg.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En nog wat dingen die ik niet gebruik, zoals deze bad producten. Ik heb geen bad, en voetenbadjes neem ik nauwelijks dus bewaren voor het geval dat heeft niet zo veel zin.  Hetzelfde geld voor het nieuwe telefoon hoesje.
Verder nog wat andere kleine dingetjes.

Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up

Zo dat ruimt weer op! Mijn voornemen is om alleen in huis te houden wat ik ook echt ga gebruiken.  Ik heb ook nog een aantal dingetjes te koop staan, maar dit gaat allemaal zo weg. Ook deed ik nog wat boeken, extra verzorging stuff en een shirt weg welke niet op de foto staan.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !