Frisse start - Declutter ! Januari 2019


Vorig jaar heb ik vooral veel beauty producten weg gedaan welke niet meer goed waren, of welke ik niet gebruikte.
Ook ben ik verhuisd en heb ik heel veel  ''huis'' spullen en meubels weg gedaan. Back ups van producten zitten nog in een doos in de bij kamer maar vandaag ga ik in de rest van het huis weer declutteren.  Ik wil minimaal 10 items weggeven of weg doen. Ik ga er van uit dat dit alsnog beauty producten zullen zijn.

Het eerste product is pas half leeg, maar is al een tijdje open en ik ben er blijkbaar allergisch voor. Deze gaat de opgemaakt mand in.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Deze lipgloss zat in de adventkalender van de Action maar het is mijn kleur niet. Deze geef ik weg.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Deze douchegel ziet er erg leuk uit, ruikt fantastisch en schuimt prima maar... de glitter zit overal.  Deze onaangebroken back up geef ik dus weg.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Schattig hoor, zo'n mini flask.  Maar wanneer gebruik je nou zo iets? Weg ermee..

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Ook deze dagcrème geef ik weg. Ik ben dol op Ziaja maar in dit product zit helaas salicyl zuur. Ik ben daar allergisch voor, dus vandaar.

Afbeelding kan het volgende bevatten: binnen

De Miss Hippie mascara is nog niet op , maar al wel meer dan 3 maanden geopend. Ik heb heel erg gevoelige ogen dus ik moet hem dan ook echt weg doen. Die van Pupa is gloedjenieuw maar helaas uitgedroogd.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Deze nagellak van de Action is nog nieuw , maar ik vind deze lakjes niet fijn. Deze mag weg.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik heb ook geen bad, en voetenbadjes neem ik ook niet echt meer. Deze bruis balletjes mogen ook weg.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten


En als laatste twee producten die ik niet weg wil doen, maar wil opmaken voor 4 Maart ! Benieuwt of het me lukt.
De pot van Ziaja is al half leeg.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Reacties

Lekker hé, zo opruimen! Je begint 2019 goed :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !