Lunch ideeen #5

Ook deze week laat ik weer enkele lunch of ontbijt ideeen zien ! 


Ik at mini rookworstjes,komkommer,worteltjes, een lekkere Duitse yoghurt & een babybel.  Ik had niet zo'n grote honger en dit was ruim genoeg.




Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op




Een dag later had ik een lunch/snacks voor de dag on the go.  Appel,pastasalade,granenkoekje, worteltjes een zelfgemaakte dip en een lekkere choco koffie.  











Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op



Ik had nog meer dan genoeg pasta salade over dus dat at ik  gewoon nog een keer. Een appel erbij en wat nootjes.








En als laatste een soort van lunch for breakfast. Ik at dit namelijk als ontbijt maar met een cracker erbij of een ander starch product kan dit ook prima als lunch. Ik had cheesepops, een breaker, tomaatjes en paprika.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !