What's in my fridge + Nieuwe indeling #Januari 2019

Koelkast- filmpjes of artikelen vind ik altijd leuk om te bekijken. Ik ben nieuwsgierig wat andere mensen zoal in hun koelkast hebben liggen, maar ook hun indeling haal ik inspiratie uit. Nu heb ik vanmiddag net de boodschappen binnen welke ik bestelde bij de Jumbo, dus leek het me leuk om de inhoud te laten zien. Ook heb ik de indeling veranderd. Ik heb een kleine koelkast dus heb zeer weinig ruimte. Groenten en fruit nemen de meeste ruimte in beslag, dus heb ik buiten de koelkast nog een fruitmand staan op een koele plek.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Op de bovenste plank heb ik vaak kleine gekoelde snacks staan, zoals babybel, stripkaas of fruit snacks.
Ook meal-prep snacks liggen daar wel eens.



Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Op de tweede plank heb ik een bak staan waar ''kaas'' op staat. Deze is voor verschillende soorten kazen, maar ook liggen er wel eens andere zuivel producten in. Ik heb lactose intolerantie, dus deze zijn veelal lactose vrij.
Naast deze bak heb ik nog wat ruimte over. Hier ligt meestal vlees en vis en kant en klare maaltijden.
Maar ook groenten vind je hier.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Op de onderste plank liggen vooral kliekjes in bakjes en nog meer groenten welke los verpakt zijn. Ook staat er een plastic bak met blikjes drinken voor mij zelf of voor bezoek.

In de bak er onder zitten dingen zoals bakboter, aangebroken komkommer of andere dingen die geen vaste plek hebben zoals een wok saus en mayonaise tubes.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

In het deurtje staan vrij weinig dingen.
Wat sauzen en wat blikjes drinken voor mezelf of voor bezoek. Of een losse tomaat of avocado.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Op de eet tafel staat nog een extra schapje met ongekoelde snacks & een fruit mand.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Reacties

Leuk om te zien! Wat een energy drankjes haha 😂
Maaike zei…
Je koelkast ziet er netjes uit :-) Leuk om te zien hoe je dat doet.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !