Lunch ideeën #7 Simpel !

Zolang er een beetje afwisseling zit in mijn lunches vind ik het leuk om te ze hier te delen. Waar ik de afgelopen tijd vooral mijn best deed om voorraden op te maken, heb ik nu juist weer boodschappen gedaan, en nam ik ook nieuwe dingen mee om uit te proberen. Deze keer is het vooral simpel en niet perse super gezond.



Bij een Turkse supermarkt kocht ik deze knoflook worst gemaakt van kip en haan. Ik at er een cracker met avocado bij , macadamia noten & wat mango.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Een aardbei ( had er al een paar op ) een wrap en een stripkaas. Simpel en lekker. En semi gezond.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Niet zelf gemaakt, maar gekocht bij de vers afdeling van de supermarkt. Een broodje met brie,honing en sla.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Een tosti met ham en kaas, een babybel rollop & tomaatjes,mozarella in olie met kruiden.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Reacties

Heerlijk! Vooral toast met avocado vind ik heerlijk. Citroensap en peper en zout maakt avocado altijd nóg lekkerder, wist je dat?
Maaike zei…
Oh die gerechten zien er allemaal goed uit! :-D

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !