What the (f)ood - Review ''De gegrilde kip'' In Winterswijk.


Sinds een tijdje zit de ''Gegrilde Kip'' in het centrum.

Zoals de naam al zegt kun je er veel gegrilde kip producten halen maar voor een stamppot of een nasi schotel draaien ze hun hand ook niet voor om. De prijzen zijn prima & wekelijks is er een andere aanbieding.
Ik wil minimaal 3 producten proberen voor ik een beoordeling geef.

26 januari bestelde ik spareribs en een kip spies met pindasaus.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten


De spareribs zijn goed gekruid, lekker mals en vallen zo van het bot af. De piri piri marinade is goed ingetrokken en niet zo mier zoet als sommige restaurants ze reserveren. Voor ongeveer 4 euro heb je een prima bordje vol !
Over de smaak,versheid en prijs ben ik dus zeer tevreden.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Hier boven zie je de mini kip spiesjes met pinda saus welke ik op 24 februari bestelde. Deze smaakten hetzelfde als de grote kip spies. De saus is licht pittig en niet al te zoet. De kip is perfect gegaard en heerlijk mals.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

De kip in piri piri saus was super pittig maar smaakte perfect bij wat witte rijst. De kip was lekker mals en super goed gekruid. Ook deze saus was gelukkig niet al te zoet.
Zeker een aanrader!.


Bij de gegrilde kip zijn de prijzen prima, en de kwaliteit ook. Ze hebben wekelijks andere specialiteiten in de aanbieding en dus ook kant en klare gerechten.
Ik denk dat ik hier wel maandelijks heen ga ;) 

Reacties

Maaike zei…
Oh die gerechten zien er goed uit!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !