Opgemaakt # week 11/12 - veel maskertjes !

Deze week heb ik vooral veel maskertjes en eye pads opgemaakt. Misschien wordt je moe van de wekelijkse eye pads maar het gebruik hier van werpt echt haar vruchten af.


LAPTOP NOG STEEDS DEFECT ! REVIEWS KOMEN LATER ONLINE !!

Deze showerfoam van Rituals was geweldig! Erg zuinig in gebruik, zeker zijn geld waard en de geur was fantastisch.
Eigenlijk wilde ik deze nog reviewen. Maar vanwege dat gekloot met de laptop steeds is het er niet van gekomen.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik maakte meerdere maskertjes,eyepads en een lippad op.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dit blijft een van mijn favoriete conditioners.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Heerlijk, deze Ziaja face scrub.  Ik vond hem lekker ruiken, de scrub is mild maar doeltreffend en hij was zuinig in gebruik. Deze zal ik zeker opnieuw willen !


Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Prima deo van de Lidl.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

2 make-up producten welke ik niet gebruik.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

lege oogcrème en dagcrème.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Reacties

Heerlijk zoveel maskertjes! En die Ziaja scrub lijkt me ook zo fijn.
Maaike zei…
Je hebt weer lekker veel opgemaakt :-) En balen van je laptop.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !