Review : Ziaja verzorgende lip balms


Van Ziaja mocht ik 3 lippenbalsems reviewen.

In het verleden had ik deze al gekocht voordat ik samenwerkte met dit mooie merk, maar had er eigenlijk nooit iets over geschreven. En dat terwijl deze producten multi inzetbaar zijn !


















Zo is coconut versie heel zacht voor de lippen,maar werkt deze ook als oogcrème, en als een primer voor oogschaduw.
De geur is niet overheersend, de formule is niet vet en trekt snel in en als extra pluspunt : Zuinig in gebruik!

Deze versie met sinaasappel, is ook zacht voor de lippen en ruikt lekker fris. Deze gebruik ik ook als wenkbrauw gel.
Zo blijven ze mooi in model en je wenkbrauw poeder blijft perfect zitten. 




Ook testte ik de olijf olie versie. Ook deze is zacht voor de lippen maar heeft een soort vaseline textuur. Ik vind de olijf olie lippen balsem ook fijn om op kleine wondjes/sneetjes te smeren. Deze herstellen zichtbaar sneller en vormt een barrière voor eventueel vuil.

Reacties

Wauw! Zo leer ik nog eens wat, lekker multifunctioneel 😍

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !