oogschaduw palette stash

Het leek me leuk om te laten zien welke oogschaduw palettes en merken zoal favoriet zijn bij mij.  Vooral I heart make up en make up revolution komen veel voor.


Ik ben dol op de chocolate palettes !

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Maar ook de I heart collectie vind ik super!


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

De palettes van Essence zijn niet perse favoriet maar ze hebben  wel mooie verpakkingen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

De oogschaduw welke ik het meest gebruik komen van het merk Make up revolution.  Vooral het Sophx palette is veel gebruikt.

Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up


Overige... 


Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon






Reacties

Maaike zei…
Je bent weer terug! :-D Heel leuk om je stash te zien.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !