Opgemaakt # halverwege november

Yess ik heb weer wat producten opgemaakt welke ik jullie kan laten zien.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik maakte een Yves Rocher mascara op, welke ik erg fijn vind en de welbekende Essence liquid liner.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ook joeg ik er twee Balea kokos conditioners doorheen.
Een Balea haarmasker ging op en mijn favoriete Elvive shampoo was leeg. En aangezien ik toch bezig was met half lege flessen opmaken, ging die van Dove ook op.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Ik maakte 1 showergel op van Dove, eentje van Balea en van Yves Rocher.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Deo van FA.  Prima niet bijzonder.


Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Een reining watertje van Garnier.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ook maakte ik verschillende maskers/strips op.


Reacties

Maaike zei…
Weer veel opgemaakt. Daar kan ik wel een voorbeeld aan nemen :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !