What I eat in a day - nieuwe dingen proberen.

Vandaag alweer geen typische dag! Ik vind het leuk om met voedsel te varieren en nieuwe dingen uit te proberen. Dit hoeft niet altijd super gezond te zijn, al streef ik daar wel naar.

Ontbijt :   Ik ontbijt een beetje laat vandaag( 10:30 uur ) en besluit om alleen een muesli bol te eten welke in een too good to go pakket zat. Ik at ook geen tussendoortje.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten



Lunch : Omdat ik laat ontbeet voor mijn doen heb ik mijn lunch ook verschoven. Ik eet pas om 13:00 uur.
Ik kies er voor om voor mij nieuwe dingen te proberen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Deze ''stukjes'' van Garden Gourmet, bakte ik in een beetje olijfolie en at ik in een wrap met komkommer. Ik vond de stukjes erg lekker en best wel naar echt vlees smaken.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten en binnen


Helaas zijn de vega/vegan opties vaak erg prijzig maar bij de Plus waren ze in de aanbieding.  Ik at er ook een extra gevulde champignon soepje met pasta bij van Cup a Soup.
Deze vond ik ook prima te doen. Erg handige verpakking ook, zo hoef je zelf niet te klooien met mokken of kommetjes.  Verder dronk ik nog een glas sap , dit zat ook in een  too good to go box.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Tussendoortje : Klein handje choco pinda's over van de high tea.


Avond eten : Eigenlijk stond er stoofvlees op het menu wat ik had ingevroren, echter bleek dit niet meer goed te zijn.
Invriezen is dus absoluut niet te doen met dit gerecht.
Dus improviseerde ik maar iets ter plekke. Het werd een tosti gemaakt met too good to go brood, gehaktballetjes over van de high tea en een gebakken eitje.

Geen culturele afsluiter helaas ;)

Afbeelding kan het volgende bevatten: toetje, eten en binnen


Reacties

Maaike zei…
Jammer dat het avondeten wat anders was geworden, maar wel creatief opgelost :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !