DM Shoplog Februari 2020

Langzaam ging ik door mijn voorraadje shampoos en andere snuisterijen van de DM heen. Dus het was tijd om weer iets nieuws in te slaan. Buiten de tandpasta,wattenschijfjes en alles vind je toch al snel leuke dingetjes in deze Duitse winkel.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.



Als eerste wat huishoudelijke /beauty essentials.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Enkele douche gels, ik zag wat nieuwe geuren liggen en nam er een paar mee.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Haar producten en haarverf.  Normaal koop ik een wat natuurlijkere tint haarverf, maar deze verkopen ze ineens niet meer! 

Afbeelding kan het volgende bevatten: 3 mensen, lachende mensen


Ook kocht ik een aantal gezicht producten.
Mijn huid doet erg raar de laatste tijd dus ik vond dat het tijd was om nieuwe producten uit te proberen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Onder het kopje overige kocht ik deze spulletjes.
Ik ben nieuwsgierig naar de werking van de lipbalm en de handzeep met een unicat was gewoon te schattig om te laten liggen.



Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Komen jullie wel eens bij een DM ?
En wat neem jij dan graag mee?
Mijn favoriet is de miccellaire reiniging water van Garnier. Die kost daar nog geen 3 euro namelijk.


Reacties

Maaike zei…
Heel toffe shoplog! :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !