Opgemaakt # Week 5 & 6

Ook deze week zijn er weer veel producten opgegaan.
Daarom ook niet bij alles een beschrijving.


Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst



Dit haar masker van Balea is geweldig.
Elk jaar komt hij weer terug al LE in de winter en hij blijft fantastisch..
Dit masker is niet alleen bedoeld voor je droge haar punten maar ook voor je hoofdhuid. En nu heb ik heel erg last van droge hoofdhuid en soort van psoriasis. Dan is dit echt een red middel. Hij ruikt ook nog eens heerlijk. Helaas is hij op en heb ik geen reserve pot meer staan. Ik gebruik momenteel een bananen masker van de Action die ik nog aan het testen ben.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ook deze douchegel van Balea ging op.
Geen speciale geur, wel een leuke verpakking.
Prima werking ook voor die 55 cent die je er voor betaald.

En een prima maskertje.

Geen fotobeschrijving beschikbaar. Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ik ben ook bezig met een challenge om dingen weg te gooien, Dat artikel komt 1 maart pas online.
Deze producten hoorden echter ook in dit artikel thuis.
Ik maakte meerdere make-up items op, of ze waren te oud.

lipsticks,mascara's,wenkbrauw producten en concealers.
Er ging zelfs een higlighter weg.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ook maakte ik verschillende waxmelts en een geurkaarsje op.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

De bodybutter is niet op, maar rook niet goed meer.
Balea haar conditioner, ook op !

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken



En er gingen verschillende kleinere douchegels of foams leeg. Rituals is een favoriet.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Micellair water en een douche puf.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Een heerlijke douchegel gekocht bij Action. Helaas niet meer te koop.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


En wattenschijfjes.

Reacties

Maaike zei…
Ik blijf het jammer vinden dat ik niet vlakbij Duitsland woon :-( Ben zo benieuwd naar de producten van Belea.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !