Unboxing : Scoupy suprise box


Voor 6,99 kocht ik via Scoupy een surprise box.

Je weet niet wat er in zit, maar wel dat het best veel items gingen zijn. Nu ik thuis zit en me verveel leek het me best leuk om dit te bestellen. En aangezien we nu toch lekker op dreef zijn,  maakte ik dit artikel erover.

 Geen fotobeschrijving beschikbaar.

De doos is zeer goed gevuld !  Er zitten meerdere koekjes in, schoonmaakmiddelen,drinken,kauwgom, peper, kruidenpasta ect....

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Lekker ! chippies.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

koekjes, kruidenpasta.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Mentos kauwgom potjes.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik vind de normale Hellmann's saus erg lekker.
Zal dit ook voor de vegan versie gelden?
Zou ik normaal nooit zelf kiezen dus leuk dat dit er in zit om te proberen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: binnen

Alcohol vrije biertjes. Drink ik zelf niet maar weet wel iemand die hier blij van wordt !

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Wat random dingetjes. De kip pikant wilde ik zelf al bestellen dus leuk dat dit er in zit.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

4 losse chocolaatjes, knoflook peper molen ( kwam goed uit)
En een kindertandpasta.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken

Alles reiniger.



Ik vind het een goede en gevarieerde box met af en toe een paar ''vage'' of onbruikbare dingen. ( niet iedereen heeft een hond, en die kinder tandpasta?)  Wel ben ik blij met de prijs kwaliteits verhouding. Ik heb er echter maar 6,99 voor betaald. De levering was binnen een week en de producten waren goed verpakt. ( niet op de foto) er zat ook nog een gave shopper bij ! 

Reacties

Maaike zei…
Nog nooit van gehoord. Ziet er wel leuk uit :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !