What I eat in - ( wanneer je zelf de deur niet uit kunt ) #Donderdag

Normaal gesproken ga ik zo'n 2 tot 3 x per week even de supermarkt in om wat verse dingetjes te halen. Nu kon dit dus niet.  Wat eet ik zoal  als de koelkast bijna leeg is? Ik heb nu zo'n 10 dagen geen boodschappen gedaan op het laten halen van appels en bananen na.

disclaimer: Ik doe niet aan clickbait, wil geen aandacht trekken met deze artikelen en gebruik ''het'' woord expres niet. Ik wil juist laten zien dat met wat je nog in huis hebt prima maaltijden kunt maken of dat er nog bezorg services zijn.


Normaal zou ik dit eerder als lunch eten, maar deze roer eieren met avocado en tomaatjes smaakten prima.
Als 10 uurtje at ik een babybel.


Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken, mogelijk herkende tekst: Babybel

Ik lunch wat later, maar eet wel wat noten tussendoor.
Klein handje vol. 


Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en eten

Als lunch eet ik een kom erwten soep !



Snack:  Mijn scoupy box kwam binnen en daarin zat chips, natuurlijk moet die dan geproefd worden ;) dus at ik daar een bakje a 30 gram van.




Avond eten : Wat ik eigenlijk in gedachten had ( pittige curry noodles ) was niet meer goed en alhoewel ik ook instant noodles kon maken had ik meer zin in onderstaande :  Kip met garlic twisters van Domino's. Ik had ook gewoon echt geen zin om te koken en zo'n grote trek had ik niet.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten



Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Reacties

Maaike zei…
Handige tips, dat roerei ziet er goed uit.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !