Opgemaakt # Ik weet niet meer in welke week we leven.


Intussen zit ik al zo'n 3 weken thuis en merk ik dat ik niet zo heel veel heb gedaan aan mijn blog. Toch heb ik wel wat artikelen opgemaakt.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Deze toner van de Acion kost slechts 1,48 maar is geweldig.
Een betere dan deze heb ik nog niet gehad. Dit is alweer mijn tweede fles die leeg is en de nieuwe had ik thank god voor alle shit al aangeschaft.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik maakte een verpakking wattenschijfjes op.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Waxmelt van Intenscent.


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Een mini deo van Balea

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Deze douchegel maakte mijn vriend op.

Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up


Ik heb zeer gevoelige ogen dus als een mascara langer dan twee maanden open is geweest, dan gaat hij weg.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Anti roos shampoo.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

En een haar parfum van Balea.




Reacties

Maaike zei…
Leuk om te zien wat je weer hebt opgemaakt. Ja, ik weet af en toe ook niet meer welke week of dag het is.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !