Favoriete producten voor Pamper Routine Ziaja & Rituals

Eerlijk gezegd heb ik de afgelopen 3 maanden vrij weinig maskertjes gebruikt en heb ik mijn gezicht ook niet trouw ingesmeerd met allerlei crèmes en serums wat ik normaal gesproken wel doe. Ik was druk met verhuizen en daarna was het gewoon veel te warm. Nu het weer begint af te koelen haalde ik mijn verzorging producten weer naar boven en het leek me leuk om te laten zien wat ik dan zoal gebruik.


Ik ben iemand die van budget houdt, maar wel van kwaliteit. Ziaja is zo'n merk die dat voor elkaar bokst!

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik begin mijn verzorging routine met De Acai bessen dagcreme, deze is licht op de huid en heeft een spf 10.
Hij kost (4,99) voor 50 ml en er staat al een review van op mijn blog. Deze lees je  Hier  terug.
Wil ik zwaarder geschut? Dan pak ik de geitenmelk nacht crème. (5,69) 


Een maskertje is ook altijd fijn en ik had er ook nog een paar liggen van dit merk, deze zijn slechts (0,69) per stuk.
Op de foto zie je een verfrissend gel masker.

Voor mijn lichaam gebruik ik graag de acai bessen bodymousse. Hij ruikt fantastisch en trekt snel in door de mousse-achtige substantie. (5,59)Afbeelding kan het volgende bevatten: make-up

Als ik de bodymousse niet gebruik, en ik wil graag een dikke creme als ik meer verzorging nodig heb, dan ga ik voor de honey touch bodycream van Rituals.  Ik ben voor elke lijn allergisch van Rituals behalve voor deze niet. Gelukkig maar want ik ben dol op de geur.  Deze cream zat in een giftset dus de precieze prijs weet ik niet, Een grote pot kost (17,50).
De handbalsem is geweldig en zuinig in gebruik, duur vind ik hem wel en doe er dan ook aardig zuinig mee. (9,50)
Als ik klaar ben met het verzorgen van mijn huid vind ik het lekker om een matchende bodymist te gebruiken. (16,50)


Dat waren de twee lijnen met producten die ik momenteel het meeste gebruik bij een pamper routine.
Wat zijn jouw favoriete producten?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !