What I eat in a day - ontbijt/lunch/avond eten.

Het leek me wel weer eens leuk om een ''what I eat in a day'' artikel te schrijven.  Disclaimer: Iedereen heeft zijn eigen manier van eten/drinken, als jij het anders doet is het niet perse beter of slechter als wat ik doe.
Ik begin de dag met een home made saucijzenbroodje die ik gister maakte. Het is al 10 uur geweest dus ik eet er ook een gekookt eitje bij als tussendoortje. Drankje : 100 ml cranberry sap & blikje energie drink zero sugar.
Waarom maar 100 ml? Vanwege mijn diabetes wil ik niet te veel toegevoegde suiker binnen krijgen,maar cranberry sap is wel gezond.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Ik ben naar de markt geweest en heb daar onder andere mango en watermeloen gehaald. Dit wordt dus ook meteen mijn lunch. Samen met een glas heet citroen water. Er naast drink ik een suikervrije Sprite.

Afbeelding kan het volgende bevatten: drinken, fruit en eten


Als middag snack eet ik wat nacho chips en een bifi worstje.
Het avond eten is : 3 mini tortilla's.
1 met kip gehaktballetjes en 2 met een gebakken eitje.

Ik drink water en een blikje energydrink sugarfree.

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten


In de avond neem ik nog 70 gram kwark met een beetje cruesli en een halve appel & een paar druiven.

Wil je wat zoets maar niet de calorieën ? Check dan de review van de Heerlijke douchegels van Ziaja !

Reacties

Maaike zei…
Leuk om te zien wat je eet op een dag. Handig ook op inspiratie op te doen :-) Balen dat je diabetes hebt.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !