Opgemaakt #week 35-36 # augustus #2018


Benieuwt wat ik heb opgemaakt deze week? Lees dan snel verder! Oh en vergeet niet mee te doen aan de Win Actie !

Het zijn wat minder producten afgelopen 2 weken.
Dat is juist fijn want dit betekent dat ik aan nieuwe verpakkingen kan gaan beginnen!



Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ik maakte een micellair water op van Garnier. Dit is mijn ultieme favoriet en als hij in de aanbieding is koop ik er meteen 2. Helaas was er nu geen actie, dus kocht ik een kleintje aangezien ik de laatste tijd toch niet elke dag make-up draag en toch standaard de reiniging gel van YR draag. Maar zeker een aanrader! Extra tip ipv van 6,99 kost hij in Duitsland slechts 3,99 voor 400 ml.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Ik maakte ook een vanille/rose douchecreme van Balea op.
Dit was een limited edition van een paar jaar terug en ik geloof dat ik toen wel 10 flessen heb meegenomen.
Tenzij er nog eentje in een verhuis doos zit was dit helaas de laatste. Ik heb ook niks vergelijkbaars in de schappen gevonden. Dus als iemand een fijne rozen/vanille douchegel weet waar de rozen geur niet overheerst?


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En als laatste ging de handzeep in de keuken op.
Gewoon een simpele van Etos die prima rook.



Ben je nog op zoek naar een fijn douchegel? Klik dan hier voor een review over een snoeperig trio.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !