Opgemaakt # Week 46


Deze week heb ik weer wat producten opgemaakt.

Onder andere wat uit de Action Spa kalender!

De make-up kalender ben ik misgelopen maar ben blij met de Spa kalender. De unboxing lees je hier !



Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Ik maakte twee mini showergels op uit de Action kalender.
En de mini scrub.  De geuren waren prima maar niet bijzonder en de scrub was eigenlijk geen scrub te noemen.
Gewoon prima producten !

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte 2 verpakkingen wattenschijfjes op. Deze zijn van het Kruidvat maar ik vind die van de Action fijner.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik maakte ook gel eye pads op van de Action.
Deze zal ik zeker opnieuw aanschaffen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

En een wenkbrauw potlood van Catrice, een oud vertrouwt product dat ik al enkele jaren gebruik.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze lippen balsems zijn oud en gaan bij het vuil!
Als een lippen balsem ouder is dan 2 jaar, dan gebruik ik hem niet meer op mijn lippen.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Deze shampoo van Etos was heel erg fijn. Ik ga volgende week shampoo inslaan bij de DM maar anders had ik deze zeker opnieuw gekocht.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ook maakte ik een verpakking porie strips op.

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen

En een heel lekkere Dove shower cream. Een van de weinig van Dove waar ik niet allergisch voor ben.  Deze kocht ik onlangs weer opnieuw. Het is een fijne winterse zachte geur.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En een mini product van Clinique. Werkte prima maar niet bijzonder.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit masker gooide ik weg helaas. Ik maakte hem open en had meteen door dat mijn huid hier heel slecht op ging reageren vanwege de parfum.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Dit voeten masker bestelde ik op Alie express. Deze heb ik in het verleden ook veel gebruikt en ik vind hem erg fijn.
De Action heeft tegenwoordig ook voet maskers in sommige filialen, hopelijk ook snel in mijn filiaal. Die zijn namelijk goedkoper en werken net zo goed.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

En als laatste maakte ik een potje haarverf op van Directions in de kleur Rose Red.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !